2019. január 9., szerda

Hello 2019! - BookTag

Sziasztok!

Először is szeretnék nagyon boldogságos és minél több sikerben, örömben gazdag új évet kívánni! :)

Másodszor. A decemberi BookTag bejegyzésben írtam arról, hogy nem tudom mi lesz a sorsa az ilyen típusú írásaimnak... Mint, ahogy ezt ott is említettem, nem akarom folyamatosan ugyanazokat a kérdéseket, valamint válaszokat rotálni hónapról hónapra, így kérdésesnek láttam a bejegyzések további létjogosultságát. Most, hogy Molyon barangoltam, megakadt a szemem egy újévi BookTag poszton. Elolvastam, és úgy éreztem, hogy ezt úgy szívesen meg is csinálnám. Ekkor villant be, mit kezdjek ezekkel.

Arra jutottam,  hogy akkor lesz egy-egy hónapban új BookTag bejegyzés, ha érdekes, és nem a szokásos, kérdéseket tartalmaz az adott Tag. Igaz, így nem lesz úgymond rendszeresség bár tavaly se nagyon volt, hiszen maradtak ki hónapok, de igyekeztem magam tartani a havi egy BookTag-hez, de megmaradnak az ilyen típusú posztjaim is. Megpróbálok külföldi könyves blogokon is nézelődni, hátha így több ihlethez jutok. Meglátjuk mi lesz így ebből!



Most pedig jöjjön az említett, újévi BookTag, amit ITT találtam, olvassátok el ezt is.

Hány könyvet szeretnél elolvasni a 2019-es évben?
A Moly statisztikám alapján egy évben átlag 15-20 könyv között mozog az olvasási szám. Az idei évre ezt belőttem 20 könyvre. Szóval ez a kitűzött célom, amibe nem csak az új olvasási élmények tartoznak, hiszen szeretnék idén több könyvet újraolvasni. Remélem sikerül, és nem húzza semmi sem közben ezt a számításomat.

Újévi fogadalmak könyvekkel kapcsolatban?
Első sorban az előbb említett, hogy 20 könyvet olvassak el idén összesen. Valamint még az, hogy végre elolvassam azokat a műveket, amik már évek óta várnak rám a polcon olvasatlanul. Hiszen ezekből is van pár, úgy négy darab. Meg hát az újraolvasások. Ja, meg szeretnék könyvtárba járni többet!

Melyik az a könyv (csak egy konkrét!) amit biztosan elolvasol az idén?
Vi Keeland-től az Órákon át kívánlak című könyv! Tavaly olvastam tőle a Beosztottat, és annyira tetszett, úgy döntöttem az írótól még olvasok, és erre esett a választásom. Ugyan még nem vettem meg a könyvet, de ami késik, nem múlik.

Melyik trilógiát fejeznéd be ebben az évben?
Brittainy C. Cherry-től az Elements sorozatot. Most olvasom a harmadik részét, a befejezés pedig jövő hónapban érkezik, így ezt szeretném befejezni.

Ha már a trilógiáknál és a sorozatoknál tartunk, melyik trilógiába/sorozatba kezdenél bele?
Kettő is van. Colleen Hoover és Tarryn Fisher sorozata a Never, never már közel másfél éve kívánságlistás nálam, de még nem jutottam el a beszerzéséig. Tervezem egyébként az első rész megvásárlását, aztán meglátom, hogy fog tetszeni. A másik ilyen pedig Elle Kennedy-től az Off-Campus sorozat. Ezt a könyvet nemrég láttam egy ismerősömnél, és gondoltam nekem is tetszene. Meg hát tekintve, hogy Elle Kennedy részt vett a Royal sorozat megalkotásában, szerintem a nyakamba fogok zúdítani egy lavinát a sorozattal... :D

Melyik egy vagy két részes könyvet olvasnád el 2019-ben?
Rengeteg ilyen pihen a várólistámon. De ebből kifejezetten Cara Delevingne és Rowan Coleman-től a Mirror, Mirror az, amivel már fél óéve szemezek, és azóta szeretném megvenni, csak valahogy ez mindig elmaradt. Egyrészt, kíváncsi vagyok rá, hogy Cara a modellkedés mellett milyen írói ötleteket tartogat, valamint tetszett a fülszövege. Nem sokára ezt is tervezem beszerezni.

Válassz két könyvet, amit csak azért szeretnél elolvasni, mert jókat hallottál róla!
Az egyik Borsa Brown-tól az Arab. Ugyan olvastam már tőle könyvet, de az egyáltalán nem jött be. Viszont mondták már nekem, hogy ez jobb, úgyhogy adok egy esélyt majd neki. A másik pedig Cecelia Ahern Lantmadár című regénye. Egy könyves csoportban olvastam egy nagyon jó ajánlást róla, az alapján érdekesnek tartom, így szeretném azt is elolvasni.

Válassz két olyan könyvet, amit a borítója miatt fogsz elolvasni!
Brittainy C. Cherry-től a Gravitáció. Bár ezt más okból is olvasnám mindenképp. Illetve Sarah Pinborough-től a 13 perc. Ennek tetszik a borítója, olyan sejtelmes, meg a történetre is kíváncsi vagyok.


Remélem, sikerül teljesítenem a kitűzött céljaimat és minél többet tudok idén olvasni! De mindenről majd értesültök itt is. Nemsokára hozom az új bejegyzést, ami végre a Csendfolyó lesz Brittainy C. Cherry-től.

F.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése