2019. július 7., vasárnap

Amúgy itt vagyok - mi történt velem és egy BookTag!

Sziasztok!

Lassan két hónapja nem volt bejegyzés a blogon. Az elmúlt időszakom elég sűrűre sikerült. Mivel a munkám szorosan összefügg az iskolai tanévvel, így a május közepétől tartó időszak elég eseménydúsra sikerült. Az ingázás miatt pedig elég fáradtan estem haza, amikor is minden más előtérbe került az olvasás helyett. Sajnos.

Jövő héten indulunk nyaralni, akkor igyekszem visszarázódni az olvasásra. Gyűrom az Off-Campus befejező részét, valamint megleptem magam egy könyvvel a héten, úgyhogy lesz mit olvasnom. Rám is fér a kikapcsolódás.

Közben terveztem a család bővítést, egy e-book olvasóval. Már megteremtettem az új jövevény érkezéséhez a feltételeket - rendeltem rá szép kis tokot - de ez a projekt valószínűleg tolódni fog őszre, hiszen a nyaramban vannak olyan programok, amik fontosabbak, mint ez. De ha meglesz a kicsike, arról értesülni fog mindenki!

Jelenleg írom az Off-Campus bejegyzést, aminél úgy döntöttem, hogy a harmadik-negyedik kötetről egy bejegyzésben fogok beszélni, hiszen ugyanazon kaptafára készülnek a regények. Ennek ellenére mindegyiket másért szeretem. Szóval itt vagyok, csak a háttérben.

Most, hogy írtam picit a hétköznapjaimról, hosszú szünet után hoztam egy BookTag bejegyzést, amit itt találtam. Érdekesnek néz ki, ilyen jellegű még nem volt a blogon, úgyhogy megcsinálom én is.

Username BookTag

A blog neve: A little book and movie blog

A név jelentése:
Az oldalt a Szürke ötven árnyalata mozi miatt hívtam életre. Tudtam, hogy szeretnék egy felületen foglalkozni az olvasási élményeimmel, plusz a belőlük készült film adaptációval. Ezért kerestem egy olyan nevet, ami összefoglalja ezt. Azóta tudom, hogy angol nyelvtan szerint hibásan használtam a mennyiségi jelzőt benne. Ezer bocs, de már nem akartam rajta változtatni. Ennyi belefér.

A név betűinek száma: 23

A 23. könyv a polcomon:
Mivel több polcból áll a könyves szekció, fentről kezdtem el számolni. Így jött ki a Minden, minden Nicola Yoon-tól.

Olvastad?
Persze. Nagyon szerettem. Kellemeset csalódtam benne, és a könyv felépítése is nagyon tetszett az illusztrációkkal.

Rakd össze a blog nevét könyvek kezdőbetűiből!
Mivel elég sok betűből áll a blog neve, így egy-két könyv címet névelő nélkül veszek számításba, valamint magánhangzók esetében a párjukat is beleveszem, hogy kijöjjön. Ha minden kötél szakad, akkor keresek olyat, amit még nem olvastam, de tervezem az olvasását. A címekhez csatolom az aktuális blogbejegyzésemet, úgyhogy kattintgassatok nyugodtan. Amelyikről nem írtam, oda a könyv moly.hu-s adatlapját csatolom, hátha felkelti a Ti érdeklődéseteket is az adott mű.

A - Aktus /Lakatos Levente/

L - Lebegés /Brittainy C. Cherry/
I - Illúzió /Leiner Laura - ugyan olvastam már, de nem született róla bejegyzés/
T - Tűzeső /Brittainy C. Cherry/
T - The Deal /Elle Kennedy/
L - Lenn, a nyúl üregében /Holly Madison/
E - Eleven testek /Isaac Marion/

B - Bomlás /Lakatos Levente/
O - Órákon át kívánlak /Vi Keeland/
O - (The) Opportunist - Kihasznált alkalom /Tarryn Fisher - már jó ideje kívánságlistás a könyv/
K - Késtél /Leiner Laura - az egész Bexi sorozatot végigolvastam, de nem írtam róla/

A - Alex, nagyjából... /Jenn Bennett/
N - Nélküled /Leiner Laura/
D - Demény - Kóbor kalandjaim /Magos Judit/

M - Mirror, mirror /Cara Delevingne - Rowan Coleman/
O - (SzJG 8.) Örökké /Leiner Laura/
V - (A) Védelmező /Jodi Ellen Malpas/
I - Ismerősnek jelölt /Laura Marshall - kívánságlistás/
E - Elvarratlan szálak /Anna L. Green/

B - Barbibébi /Lakatos Levente/
L - LoveClub /Lakatos Levente/
O - (Az) Örökké határa /J. A. Redmerski/
G - Grey /E. L. James/

Úr isten, ez nehezebb volt, mint gondoltam. Miért nem adtam rövidebb nevet a blognak??

Nyaralás alatt nem fogok posztolni, szóval utána héten várható jobb esetben két poszt is, hiszen terveim szerint végzek az Off-Campus utolsó részével, valamint bele fogok kezdni egy új könyvbe is.

Kellemes nyarat nektek, jó olvasást a víz parton vagy árnyékban!

F.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése