2019. július 23., kedd

Búcsúzok a Briar-től... - könyvértékelések

Hosszú-hosszú szünet után itt vagyok megint. Nem, nem tűntem el, csak voltak kisebb felfordulások a hétköznapjaimban, húzósra sikerült a munka így a tanévzárásnak köszönhetően meg is ajándékoztam magamat egy könyvvel, amiről később olvashattok itt ti is… Július második hetében volt egy kisebb pihenőm, ahol egyéb kikapcsolódás mellett elég időm jutott az olvasásra is.


Utolsó nagy „szerelmem” Elle Kennedy Off-Campus sorozata, aminek a második része után kisebb megszakítás következett nálam a folytatásban. De hála a JOY napoknak, beszereztem a maradék két részt. Korábban már csináltam ilyet, így itt is két könyvről fogok írni egy bejegyzésben. Mivel a regények egy kaptafára készültek, csak a szereplők mások, így nem akartam a maradék két résznek külön bejegyzéseket szentelni.
A harmadik rész A pont (The Score) címet viseli. Ebben Dean Di Laurentis kap főszerepet a hokis srácok közül. Dean vad orgiákat tart random lánykákkal, hiszen korábbi kapcsolata után nem akar komoly elköteleződést életébe. Ám múltja utoléri, ha nem is úgy, ahogy ő gondolja. Allie egy szakítást követően menekül Dean karjaiba – annak ellenére, hogy nem akarja, és ellen is állt. Ám ahogy ismerjük a történeteket, itt semmi sem ilyen egyszerű és kézenfekvő.

Allie-t édesapja betegsége gátolja meg álmaiban, Dean pedig tovább viszi a családja örökségét, ám korántsem biztos abban, hogy ezt akarja. Véletlen során talál rá a saját útjára. Közben a két fiatal kapcsolata is bimbódzik, kezdetben csak megalkudnak saját magukkal, ám végül felszínre törnek az érzelmek. Több tényező is hátráltatja őket, legyen az egy exbarát, vagy szülő, vagy egy tragédia. A végére majdnem hogy csalódnom kellett Dean karakterében, szerencsére helyre hozta hibáit. Az utolsó fejezet utolsó oldala viszont nagyon meglepett…

Ezt követően bíztam abban, hogy a negyedik rész adni fog némi átfedést a két kötetben, és ez így is történt. Ugyan nekem kicsit összemosódtak a dolgok, és úgy éreztem, hogy A gól időben elcsúszik A pont-tól, de felfrissítettem a memóriámat, ez nem így történt szerencsére.

A befejező kötet, A gól (The Goal) címe elég kétértelműre sikeredett ha végigolvasod a könyvet megérted miért írom ezt. Az „utolsó” hokis srácé ez a történet a négy haver közül, John „Tuck” Tucker-é. Tucker már a korábbi részekben szimpatikus volt a háziassága miatt, ahogy gondoskodott a srácokról. De ahogy jobban „megismerhettem” a rész által, teljesen levett a lábamról. Hát hol jár a hús-vér hasonmása ebben az univerzumban?? Aki még szingli is. Ilyen férfi biztos, hogy nem létezik, ha igen, nem az én környékemen lakik. Na, mindegy is. A lány főszereplő kevésbé győzött meg, mondhatni Johnny vitte el a pálmát a történet alatt. Sabrina nagyon céltudatos, köszönhetően annak, hogy nagyon rossz körülmények között él züllött nevelőapja és szabad szájú nagymamája mellett. Ám a történet közepén lévő csavar rossz irányba változtatja a lányt. Életére elég nagy hatással van, de még jobban negatívba fordul át a személyisége. És ez zavaró volt számomra. Miért? Mert ott volt ez a srác, aki a saját elképzeléseit félretéve ott állt tettre készen Sabrina előtt, felelősséget vállalva, a lány pedig minden áron eltolta magától. Tucker pedig csak várt. És várt. És megalkudott önmagával, hogy Sabrina kitalálhassa, mit akar. Végül így találta meg azt, amit akart, ami helyre tette életét. De akkor is. Az előző kötet után ez talán kicsit azért is hatott nekem úgy, hogy laposabb lett történet szempontjából. Sabrina lehúzta.

Minden esetre a könyv vége jóra fordul, ahogy vártam. Igaz, nem pont úgy, ahogy én számítottam rá, de így is megfelelt. És ezzel a résszel el kellett engednem a hokis srácokat, és barátnőik történetét.

Imádtam az Off-Campus minden egyes részét, valamelyiket jobban, valamelyiket kevésbé. Először azt éreztem, hogy Garrett sztoriját nem lehet überelni. Ám legjobban talán a harmadik és a negyedik történet tetszett számomra. Szerettem, hogy nagyjából velem egykorúakról olvastam, az ő kalandjaikról, szerelmeikről, nehézségeikről. Vicces, ám nagyon sokszor komoly témákat is érintett az írónő. De végig megőrizte a könnyedséget a történet, és a szórakoztató mivoltát is. Szóval, ha valaki jó kikapcsolódást keres, nem csak egy könyv, hanem egyszerre négy erejéig, akkor nagyon tudom ajánlani neki a sorozatot!

Már olvasom a soron következő regényt, ami Vi Keeland és Penelope Ward közöse, a Nagyképű öltönyös. Hamarosan ezt is láthatjátok a blogon!

F.

Elle Kennedy: The Score – A pont
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2018.
409 oldal

A srác a pályán és a lányoknál is sikert sikerre halmoz…
Allie Hayes nehéz időszakot él át. Diploma előtt áll, de fogalma sincs róla, mihez kezdjen az egyetem után, ráadásul a közelmúltban a régóta tartó kapcsolata is véget ért. Bár a vad, érzelemmentes szex nyilvánvalóan nem megoldás a problémájára, a jóképű hokisztárnak, Dean Di Laurentisnek képtelen ellenállni. Legalábbis egyszer, mert még a bizonytalan jövő sem elegendő ok arra, hogy Allie zűrös viszonyba bonyolódjon az egyéjszakás kalandok koronázatlan királyával.

De ezt a lányt nem lesz olyan egyszerű meghódítani.
Dean mindig megszerzi, amit akar. Csajokat, jó jegyeket, népszerűséget, csajokat… Igazi szívtipró, akinek egy lány sem mond nemet. Kivéve Allie-t. A belevaló csaj egyetlen éjszaka alatt fenekestül felforgatja a srác életét, majd kijelenti, hogy legyenek csak barátok. Na, azt már nem! Ennek csak akkor lehet vége, ha Dean úgy akarja. A srác minden csáberejét beveti, de amikor történik pár hatalmas változás az életében, fokozatosan rájön, hogy nemcsak a gólok számítanak… hanem a szerelem is.

„Végre elkészült Dean története! Már a korábbi részekben is imádtam őt, mert jó a humora, és nem veszi túl komolyan magát. Allie-t is érdekes volt megismerni, mivel az első rész óta nem sokat hallottunk róla. Alig várom a negyedik részt!” – Selina Stroud, amazon.com

Elle Kennedy: The Goal – A gól
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2018.
428 oldal

A lány mindig eléri a célját…
A végzős Sabrina James már látja maga előtt az egész jövőjét: lediplomázik a Briaren, brillíroz a Harvard jogi karán, aztán szerez egy jól fizető állást valami menő cégnél. Szeretne kilépni nyomorúságos múltja árnyékából, ezért sem ideje, sem energiája nincs egy jóképű hokisra, aki hisz abban, hogy létezik szerelem első látásra. John Tuckerrel csupán egyetlen tüzes – ám meglepően gyengédre sikerült – éjszakát tervez, de néha egy éjszaka is elég, hogy az ember élete fenekestül felforduljon.

De a játék egyre bonyolódik.
Tucker hisz a csapatjátékban, meggyőződése, hogy az legalább olyan fontos, mint az egyéni teljesítmény. A jégen nem keresi a reflektorfényt, de amikor huszonkét évesen apa lesz, nem hajlandó a háttérben maradni. Már csak azért sem, mert a leendő anya gyönyörű, okos és hihetetlenül izgalmas. A gond csak az, hogy Sabrina James nem adja könnyen a szívét, és a lobbanékony, barna szépség túl makacs, hogy segítséget fogadjon el. Ha Tucker meg akarja szerezni álmai nőjét, meg kell győznie, hogy bizonyos célokat csak együtt érhetnek el.

„Most már hivatalos: ez a rész a KEDVENCEM az Off-Campus-sorozatból. Nem tudtam letenni, és magam is meglepődtem azon, mennyire imádtam! Logan lecsúszott a dobogóról, mert mostantól John Tucker a kedvenc Briar-pasim.” – Cerys Thomas, amazon.com

„Nem akarom, hogy ez a sorozat véget érjen!!!” – Selina Stroud, amazon.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése