2019. augusztus 25., vasárnap

Elszállt az Asher-köd - könyvértékelés


Ismét egy olyan könyvről olvashattok nálam, amit egy Molyos értékelés során találtam meg. Aurora Rose Reynolds nevéről még nem hallottam, de valahogy a November előtt borítója és sejtelmes fülszövege felkeltette érdeklődésemet. Egyébként egy sorozat első részéről van szó.

Nemrég egy hatalmas Libri akció keretében ezt is megtaláltam fél áron, úgyhogy ott volt az alkalom, lecsaptam rá egyből plusz még egy régebbi könyvre, amit nézegettem, meg egy ajándékra is így semmi akadálya nem volt már, hogy olvashassam a kinézett könyvet. Vagyis, előbb olvastam egyet Marival, aztán utána jöhetett ez.


A főszereplő lány, November, egy rejtélyes támadás elől menekült másik városba. A támadás során megmentésére sietett egy kutya, akit magához fogadott, és hű társává vált. Egyébként Bestia vitt egy üdítő színfoltot az egész történetbe. Rég nem látott édesapjánál kezdett új életet a lány. Apuka egy sztriptíz bárt üzemeltet, ahol November a háttér munkákba segíthet be. Itt botlik bele Asherbe, a mogorva srácba.

Innentől csak kapkodtam a fejemet a történet során. Nekem elég sokszor volt olyan érzésem, hogy összecsapott lett a sztori… Ez ott kezdődött, amikor Asher és November találkoztak. A lány végig abban volt, hogy ez nem randi, de közben úgy viselkedett, hogy bárcsak az lenne. Majd hirtelen a srácnál kötött ki, és onnantól majdnem hogy egy pár lettek. Nekem ez furcsa volt, hogy egyik percben még tagadásban van a lány, lapozok egyet, és már együtt vannak. Egyébként ugyanilyen gyorsan is alakultak a továbbiak is a könyvben.

A történetben jelen van a szerelmi szál mellett egy elég gyengére sikerült bűnügy és „nyomozás”. Valaki November életére tört, emiatt is menekül lakóhelyéről, és ez csak folytatódik betöréssel, zaklatással. Megmondom őszintén, annyira nem számítottam a végkimenetelre, annak ellenére, hogy elég nyilvánvaló volt a dolog. A végén elég érdekes dolgok derültek ki a lány múltjáról, ami átfogóbb képet adott az egész „bűnügyről”.

Kövezzetek meg, de sokszor Asher viselkedése olyan érzést keltett bennem, mintha a Szürke ötven árnyalatát olvasnám, light kiadásban. Asher enyhén szólva is kontroll mániás volt. Ha mindezek mellett olyan milliárdos is lett volna, mint Grey, át is írhattuk volna a Szürke 25 árnyalatára mondjuk… Például, amikor a lány nem szólt az örökségéről, csak később, hajánál fogva húzta hátra fejét, hogy jobb belátásra bírja. És ez többször is megtörtént. Mindezek mellett November szép lassan engedett az Asher-ködnek ami nekem túlzás volt… és úgy érezte, hogy ő élete férfija. Kedvencem az volt, amikor a srác November társkereső profilját törölte, miután elolvasták az üzeneteket, aminek kapcsán a lány megjegyezte, hogy „Soha nem gondoltam volna, hogy vannak olyanok, akik egyéjszakás kalandokat keresnek az interneten.” Hölgyeim és Uraim, az új Anastasia Steele! De most komolyan, 21. században vagyunk.

Az utolsó fejezet után lévő plusz fejezetet szintén feleslegesnek éreztem, de a következő könyvből kiragadt részletek beleolvasója tetszett.

Valahogy én nem estem hanyatt az Asher-ködtől, sőt, a végére majdnem hogy unszimpatikus lett számomra a srác karaktere. A fent kiemelt számomra negatívumok ellenére azért mondhatni tetszett a könyv, és kíváncsi vagyok a folytatásokra is. Remélem, ott azért kicsit más dolgokat olvashatok, ahogy néztem, Asher testvéreiről. Most kimondottan nem ajánlanám a könyvet, mindenki döntse el, hogy ezek után olvasná-e a történetet.

A sorozat további részeit szerintem kicsit később fogom olvasni, most valami olyanra vágyok, ami kicsit jobban megnyer. Szóval, nemsokára jövök egy új bejegyzéssel.

F.

Aurora Rose Reynolds: November előtt
Until November
Kiadó: Művelt Nép Könyvkiadó Kft.
Kiadás éve: 2016.
414 oldal

November:
Elhagytam New Yorkot, és a rossz emlékeimet, örökre. Tenessee várt, és apa sztriptíz klubja, ahol könyvelőként dolgozom.
A klubban ismertem meg Asher Maysont.
Asher tipikus rosszfiú, és én nem akarok tőle semmit.

Asher:
Mióta csak az eszemet tudom, soha nem okozott gondot megszereznem egyetlen nőt sem – November előtt.
De akarom őt, jobban mindennél. És megszerzem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése