2018. február 3., szombat

Ellentétek - itt a második BookTag!


Sziasztok! :)


Eljött a február, úgyhogy elhoztam az újabb BoogTag-et, ami most az ellentétekre vonatkozik. Nem annyira kifejtős, viszonylag rövidke válaszokat adtam, de igyekeztem azért tartalmassá tenni.

Lássuk a kérdéseket!


A legrégebbi könyv a gyűjteményedben
Hát most nem pontosan emlékszem, hogy melyiket vettem/kaptam előbb, de vagy Lakatos Leventétől a Barbibébi, vagy Stephenie Meyer Alkonyata.

A legújabb könyv a gyűjteményedben
Anne L. Green: Elvarratlan szálak. Három hete szereztem be. Épp azzal dicsekedtem Anyukámnak, hogy januárban még nem is vettem könyvet. Majd besétáltunk a Tescoba, megláttam akciósan, és hát nem tudtam ellenállni.

Egy olcsó könyv a gyűjteményedben
A verses köteteim általában a legolcsóbbak. Ha ez ér (mert nem pont könyvnek mondanám ezeket a vékonyka köteteket) akkor mondjuk Simon Márton: Dalok a magasföldszintről.

Egy drága könyv a gyűjteményedben
Mivel általában akciósan vásárolok könyvet, így a legdrágább nálam maximum 3500-4000 forint körül van. E. L. James: A szabadság ötven árnyalata egy ilyen kategóriájú könyv nálam.

Egy könyv, aminek férfi a főszereplője
Jodi Ellen Malpas: A védelmező

Egy könyv, aminek nő a főszereplője
Rengeteg ilyenem van. Legyen mondjuk J. A. Redmerski: A soha határa

Egy könyv, amit gyorsan befejeztél
Lakatos Levente: A pillangók ébredése. Másodszor olvastam a harmadik rész megjelenése miatt. Három nap sem kellett hozzá, hogy végezzek vele.

Egy könyv, amit sokáig olvastál
Paula Hawkins: A lány a vonaton. Borzalmasan lassan haladtam vele… Elkezdtem olvasni, de nem keltette fel az érdeklődésemet. Néha azért újra elővettem, hogy olvassam, és végül így tudtam befejezni. Molyom szerint közel 4 hónapig volt olvasás alatt…

Egy könyv, aminek pocsék a borítója
Ilyet nem tudok most mondani. Vagy tetszik egy borító, vagy nem vált ki különösebb érzést belőlem. De szerintem még egy könyvre sem mondtam volna azt, hogy pocsék borítója van.

Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója
Lakatos Levente régebbi könyveinek a borítóját nagyon szeretem, a letisztultsága miatt. Szóval vagy a Bomlás, vagy az Aktus, ami számomra nagyon szép, megnyerő.



Egy magyar könyv
Leiner Laura: Ég veled

Egy nemzetközi könyv
E. L. James: Grey

Egy vékony könyv
Fekete Judit: Az őrület határán – Kálmán Lili munkanélküli naplója

Egy vastag könyv
A legvastagabb könyv címét a polcomon Lakatos Leventétől az Aktus érdemelte ki, a maga 890 oldalával.

Egy irodalmi mű (antológia)
Csapody Kinga – Nagy Boldizsár: Az első

Egy nem irodalmi mű
Interjúkat tartalmazó könyv ér? Mert akkor Vujity Tvrtko: A királynő beszéde

Egy nagyon-nagyon romantikus könyv
Nem olvasok kimondott romantikus műveket, de olyat igen, amiben előfordul romantika. Lakatos Levente Szigor sorozatának a második részében például vannak nagyon romantikus jelenetek.

Egy izgalmas akció, vagy krimi
Az Éhezők viadala trilógiában elég sok akció van, nem?

Egy könyv, ami megnevettetett
Leiner Laura könyvei rendszerint megnevettetnek, úgyhogy legyen mondjuk tőle a Nélküled, a Bexi sorozat befejező része.

Egy könyv, amin sírtál
Nagyon nem vagyok a sírós típus, ezt már valahol kifejtettem a blogon. De Katja Millay regénye, a Nyugalom tengere jó párszor megszorongatta a torkomat…


Nemsokára érkezem egy friss olvasási élménnyel, elég elég izgalmas könyvről. Köszönöm, ha elolvastátok a posztot! :)

F.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése