2019. december 24., kedd

A legidősebb Royal fiú a színen! - könyvértékelés


Tavalyi évem nagy slágere a Royal fiúk sorozata volt. Imádtam, engem is beszippantott Erin Watt néven futó páros által kreált történet. A szerzőpárostól azóta önálló köteteket is olvastam, és azokat is nagyon szerettem. Na, de vissza Royal tesókhoz. Angolul már szemezgettem a következő részekkel, ott találtam meg a három és feledik ilyen szó létezik? könyvet. Gideon történetére kíváncsi voltam, akkor meg pláne izgatott lettem, amikor megláttam, hogy a Könyvmolyképző kiadja ezt a részt is fordításban. Így került a polcomra a Megkopott korona.

Kicsit furán mutatott a sorozat többi része mellett a kis vékonyka kötet. Gondoltam, hogy hamar végzek vele, de így az ünnepek előtti hajtásban nem pont úgy jött ki a lépés, ahogy szerettem volna. Mielőtt neki vágtam volna az olvasásnak, azon gondolkoztam, hogy vajon tud adni pluszt a korábbi kötetekhez ez a könyv? Érdemes volt ezt kiadni? Ugyan, egy több részes sorozat a Royal fiúk, picit féltem attól, hogy ez a „fél” kötet mellényúlás lesz. Egy felesleges idő kitöltés a következő megjelenésig…


A sorozat alatt nem sok derült ki a legidősebb Royal fiúról, csak annyi, hogy össze voltak gabalyodva Savannah-val. Elég rejtélyes köd volt mindig Gideon körül, mindig is érdekesnek találtam az ő karakterét pont emiatt a köd miatt.

A történet által bepillanthatunk az egyetemista srác jelenébe, ahol összefut régi szerelmével, és ez adja a könyv egész alapját. Savannah erősen küzd az érzéseivel és önmagával is, csak hogy távol tarthassa magát Gideon-tól. Ám a sors közbeszól. Talán egy picit jobban megismerhetjük így a két szereplőt. Ráláthattunk Gideon romantikus gesztusaira, valamint arra, Savannah hogyan változott át, hogy beilleszkedjen az Astor hierarchiába ami nem feltétlen volt jó, illetve az sem, ahogy átváltozott, csak hogy elnyerje Gideon kegyeit.

Váltott szemszögek és idősíkok vannak. A múltbeli részekből kiderül, hogy mi is történt a fiatalok kapcsolatával, hol siklott ki az egész. Nekem sokszor picit zavaros volt, hogy most akkor végül is hol tart a cselekményszál. Meg igazából úgy éreztem, hogy többet nem vitt annyira a történetbe, mint vártam. Azt hittem, azért jelenik meg külön Gid története, hogy jobban, mélyebben belemegy majd a múltbéli eseményekbe, ezáltal picit terjedelmesebb könyvet kapunk. Sajnos nem volt olyan hosszúságú a kötet, hogy mindkét főszereplő a szívemhez nőjön. Ahhoz vajmi kevés ez a közel 200 oldal számomra. Hiszen Ella és Reed párosát sem szerettem meg annyira még az első kötetben. Ami 360 oldal volt. A mellékszereplők pedig csak úgy ott voltak, hogy ne csak direktbe a két fiatal románca legyen a középpontba. De szerintem egy ilyen rövid olvasmány esetében nem is kell a mellékszereplőkre több hangsúlyt fektetni. Erre vannak a spin-off regények.

Nem feltétlen mondom azt, hogy egy Royal rajongónak kötelező elolvasnia a könyvet. Nyilván, ha valaki nagyon megszerette a történetet, mint én, az ezt is el fogja olvasni, csak úgy, mint én. A szerzőpáros lendületes írásmódja jellemzi ezt a részt is, úgyhogy könnyed kikapcsolódás vár arra, aki kezébe veszi ezt a kis kötetet.

Nagyon várom a negyedik részt, ami Easton akkor is ő a no.1. Royal srác számomra történetét fogja elhozni nekünk. Remélem, jövőre ilyentájt azt fogom kivesézni a blogon!

F.

Erin Watt: Megkopott korona – A Royal család 3,5
Tarnished Crown
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Kiadás éve: 2019.
192 oldal

Gideon Royal két évvel ezelőtt, egyetlen hiba miatt elveszítette álmai szerelmét. Azóta megcsömörlött, közönyössé vált, és belekerült a zsarolás, a szívfájdalom és a veszteség végtelen spiráljába. Amikor egyetemre került, azt remélte, mindent újrakezdhet. Ám a sors másként tervez, és ismét az útjába sodorja Savannah Montgomeryt.
Savannah úgy hiszi, nincs már visszaút Gideon árulása után.
A fiú azt reméli, téved.
Megbocsátás. Remény. Megváltás. Gideon megfogadta, hogy visszaszerzi a lányt, aki elrabolta a szívét. És ha egy Royal elhatároz valamit, a végsőkig elmegy, hogy valóra váltsa.
A szédítően népszerű Royal családban mindig történik valami.
Hagyd, hogy kiragadjon a hétköznapokból!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése