2018. december 26., szerda

Könyvből az angyal - Boldog karácsonyt!

Sziasztok!

Tudom, ezt általában szenteste szoktam megírni, de most annyi mindent csináltam, hogy karácsony utolsó napjára jutott időm a bejegyzésre. A két napos kaja kómából feleszmélve gondoltam arra, hogy írok egy összegző karácsonyi posztot a blogra.

2018 a változások éve volt számomra. Egy-két jó példát leszámítva szinte csak negatív irányba történtek változások sajnos. De nemsokára beköszönt az új év, és egy új fejezetet nyithatunk reményeim szerint.

A blog élete is eléggé hullámzóra sikerült. Elég sokszor hivatkoztam arra, hogy minden összecsapott felettem és emiatt tűntem el huzamosabb időkre. De ennek ellenére is igyekeztem elég sok időt szánni az oldalra, valamint az olvasásra. Olvastam idén nagyon jó könyveket, de rosszabbakat is. Mik is voltak ezek?

Kezdjük a rosszabbal. Ide elsőként az egyetlen Grecsó könyvet sorolnám, amit olvastam. Valahogy mindig vonzottak a könyvei az írónak fülszöveg alapján. Aztán elkezdtem a 30 év napsütést, de le kellett tennem, mert annyira nem vonzott. Azóta sem nyúltam hozzá... Ezen kívül idén volt még 3 másik könyv, ami nem nyűgözött le, vagy éppen csalódnom kellett hozzá, mert többet vártam tőle. Ilyen volt a Férj prostija és Demény kutya könyve. De ezekről mind bővebben tudtok az aktuális posztokban olvasni.

Térjünk át a jó dolgokra. Idén több jó könyvet olvastam szerencsére, így nehéz a választás. Azért párat itt hagyok példaként, a teljesség igénye nélkül. Az egyik ilyen biztosan Brittainy C. Cherry Tűzesője volt. A maga szívfacsaró sztorijával nagyon szerettem a könyvet. De utána könnyed kikapcsolódást hozott Alex, nagyjából. Valamint év elején a várva várt Grey folytatása a Sötét is nagyon jó volt. Remélem kijön az utolsó része is így a trilógiának! Anne L Green magyar írónőtől olvastam először az Elvarratlan szálakat, amit nagyon imádtam, és kellemes meglepetés volt. Ugyanilyen újdonság volt számomra Vi Keeland könyve, a Beosztott. Tőlük tervezek további műveket is olvasni egyébként.

Ebben az évben összesen csekély, 16 könyvet olvastam el, egyet pedig jelenleg is olvasok. Sajnos két könyvet hagytam félbe idén. Moly statisztika szerint közel 7000 oldalt olvastam el. Igaz a félbehagyott könyveket nem számolja, azokat is hozzáadtam, valamint a jelenlegi olvasott könyv oldalszámait is.




Nyilván nálam az idei karácsony sem múlt el könyvek nélkül. Most szerény két könyvecske várt a fa alatt. Az egyik természetesen Lakatos Levente újdonsága, a Simlis volt, amit személyre szólóan dedikálva kaptam meg. Emlékeztek rá, hogy anno a Szigor trilógiáját mennyire imádtam, ez a könyv pedig egy történet a Szigor világából, így kétlem, hogy ezt kevésbé szeretném, mint azokat meg hát a kedvenc íróm könyvéről beszélünk. Valamint várt egy nagyon kedves meglepetés egy barátomtól, ami nem más volt, mint A kis herceg. Kövezzetek meg, de 24 és fél évem alatt ez a mondhatni alapmű kimaradt, és mindig is terveztem az olvasását. Így most már nincs mese, nem halogathatom tovább, következő olvasmányom biztosan ez lesz. Meg hát ígéretet tettem a könyvből készülő poszt megjelenésére, szóval kötöttségeim vannak!!

De nincs megállás, mert ezeken kívül kaptam könyvutalványokat szép összegben, szóval a könyves polcom már amennyi hely még van rajta át fog esni egy vérfrissítésen szépen lassan. Hiszen továbbra is várnak a felhalmozott olvasatlan könyveim.

Utolsó sorokban szeretném ezúton is megköszönni a kedves olvasóimnak, hogy velem tartottatok idén is, és olvastátok miként koptatom a billentyűzetemet. Mindig öröm számomra, amikor látom a megtekintéseket a posztjaimon, ez egyfajta visszajelzés nekem, hogy van értelme csinálnom - még ha nem is mindenkinek tetszik, mert biztosan van ilyen is, de ez így van rendjén. De köszönöm mindenkinek a megtekintéseket! ♥

Boldog, békés karácsonyt kívánok Nektek, valamint minél szebb, és sikerekben gazdag új évet! 

Találkozunk jövőre is, én biztos itt leszek, és a blog megy tovább a kis útján!

Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése