2018. november 25., vasárnap

A rámenős főnök - könyvértékelés


Egy szeptemberi kalandozásom során sikerült valamilyen hiba folytán, de szerencsére fél áron beszereznem két könyvet. Egyik jelöltben biztos voltam, hogy a kosárba kerül, de nem akartam csak egy könyvre érvényesíteni ezt a remek akciót, így szemeztem a kínálattal. Megtaláltam Vi Keeland-től A beosztott című könyvet. Találtam egy beleolvasó részletet is, ami alapján megfogott a dolog, úgyhogy második szerencsés jelöltként került a polcomra az akció keretében.

Igazából a fülszöveg is megragadott, de a beolvasó részlet adta meg a végső löketet. Vagyis hát a fülszöveg egy részével vitatkoznék. A beosztott (ennek ellenére az eredeti cím pont a főnökre utal...) címből lehet következtetni a témára, főnök-beosztott viszonyról (is) van szó a regényben. A felcsigázó szöveg így kezdődik: „Nem rúghat ki. Sem az irodából, sem az ágyból.” Hát már elnézést, de miért ne tehetné meg főnökként? Na, mindegy, nem ragadok le ennyire a részleteknél igazából de.

A történet eleje már jól indul. Reese egy eléggé unalmas randin van, ahonnan épp a menekülést tervezi. Ekkor botlik bele Chase-be, aki már akkor felcsigázza érdeklődését. A rejtélyes idegen megmenti őt a rém unalmas találkájától, és mindenféle kitalált történet ad elő kettejük nem létező kapcsolatáról. A búcsú pillanatában már izzott a levegő a fiatalok között. Egy véletlen egybeesés, ami nem más, mint Reese munkakeresése, újra összehozza őket. Csak éppen főnök-beosztott viszonyban. Reese múltjában már szerepelt egy ilyen botlás, ezért is parancsol megálljt saját magának. De gátat szabhat-e azoknak az érzéseknek, amiket már az első találkozásnál érzett? Képes lenne felrúgni saját erkölcseit, és egy munkahelyi szabályzatot, ezzel állását is veszélyeztetve?

Őszintén megmondom, néhol egyszer-kétszer Ötven árnyalat beütést éreztem. Hiszen annyi ilyen témájú könyv létezik már a piacon, úgy az első száz oldal után úgy voltam, hogy ugyan már, pont ez a könyv fog nekem valami újat adni? És igen. Pont ez a regény adott valami újat! Egyszerűen annyira jól volt összerakva, hogy olvastatta magát a történet. A felépítése kifejezetten tetszett. 3-4 fejezet íródott Reese szemszögéből, ezeket követte egyetlen Chase fejezet, ami a múltjába adott betekintést. Ez a titok egyébként a jelenben annyi rejtélyt szült, és végig Reese-szel én is azon izgultam, hogy miként fogja befolyásolni a történet, valamint a kapcsolatuk alakulását. Azt nem éreztem, hogy ennél több Chase szemszög kellett volna, hiszen egymásnak mindig elmondták egy-egy adott helyzetben a szereplők azt az információt, amire épp kíváncsi voltam.

Az utolsó 70 oldalon kicsit csalódott voltam a történet alakulása kapcsán. Aztán helyre állt az univerzum békéje, ezzel együtt az enyém is, és végül jó érzésekkel tehettem le a könyvet. Bevallom, picit sajnálom, hogy vége lett. Ennek ellenére nincs hiányérzetem a befejezést illetően, hiszen pont úgy lett lezárva, ahogy kellett. Minden darabka a helyére került, minden rejtély megoldódott.

A karakterek a könyvben jól lettek kivitelezve. Tetszett, hogy Reese határozott nőt jelenített meg, aki tudta, hogy mit akar a karrierjét illetően. Igaz, olykor ez volt a döntő számára, akár a kapcsolatában is, de végül megtalálta az aranyközéputat. Chase karaktere mélyebb volt, mint a másik főszereplőé, hiszen ő hordozott olyan titkot, amit nem tudtunk meg a legelején, ám hatással volt a kapcsolatukra. A mellékszereplők is a helyükön voltak, hiszen akiről kellett - gondolok itt Samanthára, vagy Chase nővérére, esetleg Reese bátyjára - megtudhattunk plusz információkat, és épp elég szerephez jutottak a sztori folyamán.

Annak ellenére, hogy kicsit kétkedve indultam a könyvnek a témáját illetően, nagyon szerettem. Lehet azért is, mert a szerelmi szál mellett a munka légkörét is megjelenítette az írónő. Szerintem érdekesek voltak a marketing munkák, ahogy beszéltek róla, ahogy zajlottak. Talán azért is, mert nekem szívem csücske ez a terület. Lényegében, ha egy izgalmas, erotikus, ám ezek mellett lebilincselő történetet keresel, akkor ez a könyv pont neked való! Szerintem nekem nem ez volt az utolsó könyv, amit a szerzőtől olvasok.

F.

Vi Keeland: A beosztott
Bossman
Kiadás éve: 2018.
Kiadó: Álomgyár Kiadó
400 oldal


Nem rúghat ki. Sem az irodából, sem az ágyából.

Amikor első alkalommal találkoztam Chase-szel, nem tettem rá túl jó benyomást. Egy étterem mosdója előtt épp a barátnőmnek hagytam üzenetet, hogy hívjon vissza valami ürüggyel, mert le akartam lépni a pocsék randimról. Ez a szívdöglesztően jóképű alak hallott minden szót. Szajhának nevezett és kéretlen tanácsokkal látott el.
Később - elhaladván az asztalunk mellett - kajánul rám vigyorgott, én pedig a szexi kemény fenekét bámultam.

Képtelen voltam megállni, hogy néha lopva ne nézzek rá erre a lekezelő modorú fickóra, aki a terem túlsó végében ült a barátnőjével. Természetesen mindannyiszor elkapta a pillantásom. amikor ez a szexi fazon és a hasonlóképpen bombázó vacsorapartnere hirtelen ott termett mellettünk, úgy tett, mintha régóta ismernénk egymást, majd leültek az asztalunkhoz és mindenféle kitalált, rám nézve kínos történettel szórakoztatta a társaságot.

Az eset után én sokkal többet gondoltam erre a vonzó idegenre, mint azt be merném vallani. Még annak ellenére sem voltam képes kiűzni a fejemből, hogy tudtam, sosem látom újra.

A véletlen mégis úgy hozta, hogy egy hónap múlva ez a szexi pasi lett az új főnököm...

Vi Keeland #1 New York Times és USA Today bestsellerszerző, már több mint 20 országban adták ki regényeit és több millió példányban adták el. A hatalmas nemzetközi siker után Vi Keeland romantikus-erotikus írásait végre a magyar olvasók is megismerhetik.

"Érzelmes és szenvedélyes. Minden, amiért érdemes romantikus könyvet olvasni." - K. Bromberk, New York Times bestsellerszerző

"Imádtam ezt a könyvet. Egyszerűen zabálta. Nem tudtam letenni." - Aestas Book Blog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése