2024. augusztus 11., vasárnap

A tiltott gyümölcs mindig édes - könyvértékelés

Rászoktam már arra, hogy másodkézből vásárolok könyveket, hiszen eléggé elszálltak a könyv árak is minden más mellett. Néha azért felnézek a Könyvmolyképző oldalára, milyen újdonságokat tartogatnak. Ott láttam meg korábban, hogy előkészületben van Elle Kennedy egy új regénye ami sajnos egyelőre nem a The Graham effect. Mivel az egyik kedvenc íróm, így gondoltam nemsokára úgyis megszerezhetem ezt is, ráadásul a tartalma is megfogott.

Az viszont egy picit lelombozott, hogy egy csekély, 240 oldalas kis könyvecske lesz a Bad Apple avagy a Tiltott gyümölcs. Viszonylag ritkán találkozom ilyen rövidebb regényekkel, megszoktam a 300 oldal feletti könyveket, de újabban 400 oldal felettiekhez nyúlok. Aztán rájöttem, hogy felesleges ezen pörögnöm, hiszen az egyik kedvenc íróm, teljesen mindegy hány oldal a könyve, garantálható számomra a kikapcsolódás és a szórakozás.

Egyébként a terjedelme miatt nem rendeltem kiadói oldalról, mert a szállítás már sokat dobott volna rajta. Ismét másodkézből szereztem be, de sajnos kicsit az utazást megsínylette felém. Figyeljetek mindig a csomagolásra, nem kell csilivili semmiből, csak legyen esetleg több rétegű, ne essen baja semminek. Nyilván, a betűk nem estek ki a könyvből, de kicsit csalódott voltam, hogy a hátsó borítója, és így pár lap megtört, meggyűrődött…

Ahogy elkezdtem olvasni, rájöttem, hogy nem kell hatalmas, egyedi sztorira számítanom, hiszen mondhatni elég klisés a téma: egy egyetemista lány, aki szétszakad a munkában, hogy megélhessen, és egy csillogó filmsztár találkozik össze. De ha mindez meg van bolondítva Kennedy írói stílusával, nem maradhat ki a rengeteg vicces szituáció, amin hangosan nevethetek.

Maggie egyetem mellett keményen dolgozik, önkéntes egy gyermekeket ellátó központban, éjszaka pedig felszolgáló egy bárban. Hogy kieressze a fáradt gőzt, egy utazó blogger nyújt neki évi pár alkalommal vigaszt. Épp egy ilyen találkozóra készült, viszont legnagyobb meglepetésére és vad idegen ágyában kötött ki. És hát a feltüzelt csókcsata után jött a pofára esés: nem blogger Tony mellé bújt az ágyba, hanem egy ismeretlen félisten „várta”. Még kínosabbá téve a helyzetet, felajánlott számára egy ingyen italt a munkahelyén, amit - természetesen - Ben Barrett ki is használt. Maggie-nek fogalma sincs, ő kicsoda, így az őt övező média cirkuszt is ignorálja. A srácnak pedig pontosan erre van szüksége, hogy valaki normális emberként kezelje, és egy kicsit eltűnhessen a firkászok elől.

A lánynak egyezséget ajánl, mindössze 8 napot kér tőle, amíg meghúzhatja magát nála. Maggie tart ettől, hiszen a megszokott élete felborulna tőle, és nem tudna úgy teljesíteni. Na de mi baj lehet abból, ha egy filmcsillag, akit botrány övez éppen, megszállna nála? Szexmaraton, esetleg egy hétvégi kiruccanás, ami Maggie életében korábban sosem történt meg? Nyilván! És persze mellette a lehető legnagyobb káosz, ami csak kialakulhat a média felhajtás miatt.

Már, ahogy kinyitottam a könyvet, tudtam, hogy mi lesz a felépítése, és mire számíthatok. Mint írtam, nem egyedi a történet, nem pont azért vettem úgy a kezembe, hogy na, ezt most mindenképp elolvasom. Elle Kennedy humora dobott rajta nekem, többször nevettem a szereplőkön. Pont annyi derült ki a két fő karakterről, ami a történethez elengedhetetlen. Nem ment túlságosan mélyre, nem fejtegették együtt az élet nagy dolgait, szimplán szórakoztak és éltek. Ben kellett ahhoz, hogy Maggie lelazuljon, és engedjen a kemény elvárásaiból saját maga felé. A filmcsillagnak meg pont arra volt szüksége, hogy egy normális, hétköznapi ember legyen a közelében. Ketten egymást húzták, ami pont kellett nekik, hogy változtathassanak az addigi életformájukon. Elsőre a címe alapján valami őrült rosszfiúra gondoltam Ben személyében, de szerintem ez egyáltalán nem így jött le, hiszen ő is csak egy hétköznapi srác, akinek összekuszálódott az élete egy múltbéli botlás miatt. Maggie folytonos hajtása és precizitása mellett Ben lazasága erős kontraszt volt, és persze folytonosan ott szikrázott köztük a testi vágy is. Néhol nekem egyébként már sok volt az erotikus rész benne, elég sokat kitett az amúgy is rövidke könyvből.

Ahogy olvastam a történetet, önkéntelenül is beugrott, hogy Elle Kennedy már korábban adott egy hasonló sztorit. Csak ott épp Erin Watt szerzőpáros egy tagjaként, és ott egy popsztár kerül álkapcsolatba egy pincér csajjal, ami aztán igazi érzésekké válik. Szóval az Igazán szerelem után pláne nem ért meglepetésként az egész, függetlenül attól, hogy ezt a könyvet 4 évvel ezelőtt olvastam.

Nem mondanám, hogy egy hatalmas, hiánypótló olvasmányt kaptam ezzel a regénnyel, de egy könnyed, nyári limonádénak tökéletes volt. Amolyan, olvasod, ja, ilyet már olvastam párszor, végzel vele és el is felejtetted. De nagyon jól szórakoztam rajta, így bátran tudom ajánlani egy rövid kikapcsolódásra!

F.

Elle Kennedy: Bad Apple – Tiltott gyümölcs
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2024.
240 oldal

A „szomszéd lány” és a filmsztár perzselően romantikus története Elle Kennedy tollából!

A felszolgálás, az önkéntes munka és az egyetemi tanulmányai mellett Maggie Reillynak semmire sincs ideje. Különösen nem egy kapcsolatra. Szerencsére megtalálta a tökéletes megoldást: azt a férfit, akivel évente csupán három-négy alkalommal találkoznak. Amikor azonban ritka találkáik egyikére megérkezik a hotelbe, nem azt a férfit találja ott, akire számított, így merő véletlenségből a leghírhedtebb hollywoodi rosszfiú, Ben Barrett ágyában köt ki.

Ben, aki legutóbbi botránya után szeretne eltűnni a nyilvánosság elől, semmi másra nem vágyik, csak egy kiadós alvásra. Ehelyett szenvedélyes csókcsatába bonyolódik egy gyönyörű és meglehetősen meztelen vörös hajú nővel. A bocsánatkérést elfogadja, ám egy búvóhely most igen jól jönne számára… és ha még izgalmas és bonyodalommentes szex is jár a lakáshoz, hát miért is ne menne bele?

Ben azonban hamarosan ráébred, hogy egy hét a legkevésbé sem elegendő a karakán, szókimondó hálótársával. Ennél ő többet akar. Sokkal többet… Maggie viszont a kapcsolatok esküdt ellensége, Ben pedig nem csak egy egyszerű srác, hanem a világ egyik legismertebb sztárja. A sok csillogás és a félelmek között megbújva lángra kaphat az igaz szerelem?

Éld át Elle Kennedy új történetének varázsát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése