2023. január 15., vasárnap

Nem csak a jégen megy A játszma! - könyvértékelés

Tavaly, év eleji indításként kezembe vettem egyik kedvenc sorozatomat, még hozzá Elle Kennedy-től az Off-Campust. A Briar egyetem négy hokis srácának története akkor is elvitt magával, remek kezdése volt az évemnek. A spin-off sorozatának, a Briar U-nak akkor még csak két kötete volt kint, a másodikat 2021 őszén olvastam. Brenna és Jake történetét nagyon szerettem, egyfajta Rómeó és Júlia sztori volt, modern köntösben. Már ebben a kötetben felfigyeltem Hunter Davenport karakterére, izgalmasnak találtam, és nagy örömmel láttam, hogy a sorozat harmadik részének ő lesz a főszereplője.

A könyvet, ami The Play – A játszma néven jelent meg, novemberben szereztem be, és azóta halogatom, hogy olvassam. Pedig nagyon szeretem a hokis egyetemisták történeteit. Mivel karácsonyra megkaptam a sorozat befejező részét, gondoltam most már ideje lesz haladnom ezzel is. Úgy számoltam, hogy van rá esély, hogy 2022-es évbe a könyv még belefér, de nem sikerült ezt behozni, így átcsúszott az évkezdésre. De ez nem gond, hiszen egy remek sztorival indultam az újévnek!

Így a harmadik részre szembetűnt, hogy minden kötetben egy adott mellékszereplőt többször említ az író, hogy úgymond megágyazzon az önálló kötetének. Mint írtam, ennek roppant mód örültem most, hiszen Hunter már az előző részben is szimpatikus szereplő volt. Mellé társult Demi Davis aki már a róla szóló első fejezet pár oldalában megnyerő lett számomra. Céltudatos, és pszichológiai tanulmánya érdekes szerintem. Azt mondjuk furcsálltam, hogy a két főszereplő pszichológia órán találkozik, mert Hunter-nek nem igazán értettem ezt a tárgyat valahogy neki a szakiránya nem maradt meg a fejemben, bocsi. Viszont a közös projektjük, amit együtt csináltak az órára, tetszett. Főleg, hogy később kiderül, Hunter családi hátterébe itt engedett betekintést, még ha burkoltan is.

Hiába Hunter önkéntes cölibátusa, és Demi hosszú távú kapcsolata, nem tudják meggátolni azt, hogy a két fiatal vonzódjon egymáshoz. Nekem már csak az volt a kérdés, hogy meddig tudják magukat tartani. Barátság szövődik köztük, Demi eljár Hunter meccseire, sőt még a barátaival is megismerkedik: ez szült néhány érdekes, és vicces pillanatot is. Tetszett, hogy a meccsek kapcsán nyerhettünk egy kis betekintést a korábbi Briar-es csapat hétköznapjaiba, hiszen Dean, Garrett és a többiek is megjelennek egy-egy bekezdés, vagy fejezet erejéig. A korábbi részek alatt nem igazán nőtt hozzám az egyetem új hoki csapata, de itt megkedveltem a srácokat. Hunter próbál jó csapatkapitány lenni – ezért is a cölibátus – és a társai mellette állnak, amikor választás elé kerül egy fontos meccs előtt. Ja, és imádtam, amiket leműveltek az „elő” kabalájukkal, Pablo Eggscobar-ral.

Hunter és Demi közös útja elég göröngyösen alakult, hiszen hiába ágáltak, közel kerültek egymáshoz, de nagyon sok ellenállásba ütköztek. Demi kapcsolata Niko-val egy korábbi hiba miatt érdekesen alakul. Hunter kiszúrta a srácot egy buliban, Demi pedig nem vette ezt jó néven, majd lebukott előtte a barátja. A csúnya szakítás során nem csak a lány szíve tört össze, hanem más egyéb is amitől meg az én szívem tört. Ez további bonyodalmakat szült a két főszereplő életében. Nemhiába, már az elején éreztem, hogy Niko nem olyan főnyeremény, ahogy Demi látja. TJ-vel kapcsolatban is volt ilyen megérzésem semmi rosszindulat nem volt bennem, de az elejétől úgy a könyv közepéig őt melegnek hittem, de nem pontosan tudtam, ő hogyan fog még keresztbe tenni Demi-nek, hiszen már az elejétől fogva a Hunter ellentábort erősítette. A végén nagyon meglepett, amikor drasztikusan kiborult, nem erre a formájára számítottam, inkább valami kirohanásra Hunter jelenlétében.

Az írónő ebbe a regénybe is rengeteg vicces pillanatot rakott bele. Mivel itt a hoki csapat srácai több jelenetet kaptak, garantált volt a beszólások tömkelege, illetve, ahogy már említettem, Pablo Eggscobar is fűszerezte a csapat jó kedvét is. Egyik kedvenc részem volt, amikor Hunter javaslatára Demi Tinderezésbe fogott, és az első randiján egy igazi, „gyúrós” sráccal ment, amit természetesen Hunter is végig asszisztált. Ezt követően a kis autós útjuk se volt kispálya, ami egy félreértésnek köszönhetően egy kis rendőrségi intézkedéssel ért véget. A pontot az i-re az utolsó oldalak tették fel, hiszen Rupi és Hollis kapcsolata nem várt fordulatot vett. Ezek után én nagyon örülnék egy külön kötetnek róluk, bár szerintem az utolsó részben mellékinfók lesznek a párocskáról, ennyivel megoldva a kívánságomat.

A könyvben szokásos módon megvolt egy komolyabb vonal is: Hunter az iskolai feladat keretében elmesélte, hogy milyen gyerekkora volt narcisztikus apjának köszönhetően, valamint Demi édesapja akaratával ment szembe. Hiszen nem csak a karrierjébe akart apja beleszólni, hanem a párkapcsolatába is. Ez a nyomás többször előjött Demi-nél, amit próbált magában kezelni, de végül az őszintesége segített neki. Illetve, először nem igazán volt haszna belőle. Nekem érdekesek voltak ezek a részek.

Eddig azt hittem, hogy a Briar U második része a kedvencem a sorozatból, de ezzel a kötettel versenytársra talált Brenna sztorija. Lendületes ez a kötet is, csak úgy olvastatja magát. Sok vicces jelenet van benne, én remekül szórakoztam az olvasása alatt! Kíváncsian várom mit fog tartogatni Conor története, hiszen most ő neki készítette elő Elle a terepet!

Nemsokára jövök ezzel is!

F.

Elle Kennedy: The Play – A játszma
Briar U 3.
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2022.
464 oldal

Őrültség lenne összejönnünk…

Mit tanultam a tavalyi esetből, amikor a zavaró tényezők tönkretették a csapatom teljes szezonját? Azt, hogy nincs több töketlenkedés. Sőt, a tököm egy az egyben ki kell, hogy kerüljön a képből. Újdonsült csapatkapitányként új mottó szerint élek: csak a hoki és a suli, a csajok várhatnak. Vagyis én, Hunter Davenport önkéntes cölibátusra ítélem magam… bármilyen nehéz lesz is.

Azt viszont nem tiltja semmi, hogy lányokkal barátkozzak. Nem fogok hazudni: az új csoporttársam, Demi Davis belevaló csaj. Jó a dumája, és állati szexi, de mivel foglalt, meg sem próbálok ráhajtani. Csakhogy a barátságunk harmadik hónapjára Demi már szingli, és új zsákmányra veti ki a hálóját. Engem akar.

És lehetetlen elkerülnünk egymást, de tudom, hogy képes leszek ellenállni neki. Mi ketten amúgy sem működhetnénk. Különböző a hátterünk, teljesen mások a céljaink, ráadásul a szülei ki nem állhatnak. Őrültség lenne összejönnünk. Már csak a testemet kell meggyőznöm erről – és a szívemet.

Készülj fel egy újabb letehetetlen regényre a New York Times bestsellerszerző Elle Kennedy tollából.

HAGYD, HOGY ELVARÁZSOLJON!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése