2022. január 6., csütörtök

Színlelt boldogság? - könyvértékelés

2022 első blog bejegyzésében szeretném megragadni az alkalmat arra, hogy nagyon boldog, sikerekben, könyvekben és egészségben gazdag új évet kívánjak minden kedves olvasómnak!

2021-es évem utolsó másfél hete nagyon sűrűre sikerült, és ez olvasás terén sem volt másként. Amikor írtam az évértékelésemet, picit szomorú voltam, hogy egy könyvvel maradok el az olvasási cél kitűzésemtől, mert akkor voltam a 23. olvasott könyvemnél (mellette tudtam, hogy egy könyv még biztosan bele fog férni az idei évbe), és rezgett a léc, hogy sikerül-e a 25. könyvem, amire én nem sok esélyt láttam…

Tudjátok, hogy mennyire szeretem a Könyvmolyképző Kiadót, akik hirdettek karácsonyi szeretetcsomag akciót, amit én ki is használtam. Akkor találtam a hamarosan megjelenő könyvek között K. Bromberg újdonságát. Az írótól én még nem olvastam, de gyors kutatást végezve láttam, hogy nincs sok magyarul megjelent regénye (csak a Szükség-trilógia), és a Faking it – Megjátszott szerelem a negyedik, hazánkban kiadásra kerülő regénye. A fülszöveget olvasva nem okozott nagy meglepetést a beltartalom, de mivel én szeretem az ehhez hasonló könyveket, így megrendeltem ezt is. Az már csak a ráadás volt, hogy ajándékként egy olyan könyvet küldött a kiadó, ami már évek óta kívánság listás nálam, csak nem jutottam el addig, hogy meg is rendeljem!

A webshopban volt egy kis beleolvasó, amit én elolvastam rendelés előtt, így onnan már megismerhettem Harlow karakterét, aki elsőre is nagyon szimpatikus volt számomra a szókimondósága miatt! A történet elején a lány rossz irodába nyitott, ahol az arrogáns főnök félreértése és egy szerintem mókás fordulat miatt végül lecsúszik az interjúról. Zane Phillips, az elbizakodott, ausztrál főnök nem tudja kiverni fejéből a lányt, így kiengeszteli egy ajándékkal és egy rendezvény meghívással. Harlow végül elmegy az eseményre, ahol a két főszereplő egymás háta mögött pont Zane egyik befektetőjének lódítanak hatalmasat. Ennek kapcsán végül Zane is kénytelen elmenni arra a népszerűsítő körútra, ami az ő befektetését tűzte ki témaként, ami nem más, mint egy új eljáráson alapuló társkereső szolgáltatás. Nekem nagyon tetszett, hogy nem egy szokásos pénzügyi, vagy bármilyen más dologba fektetett be a történet szempontjából. Valamint az is érdekes volt számomra, amikor a könyv közepén kiderült, hogy mi is motiválja Zane-t erre az egészre.

Halvány elképzelésem volt arról, hogyan fedi a cím a sztorit a könyvben, de nem pont erre gondoltam. A már fent említett népszerűsítő körút adja az egész történet vázát. Ahogy azt már megszoktam az ilyen könyveknél, ugyan a történet alakulása nem okozott nagy „wow” faktort nálam, viszont a köntös, amibe az író bújtatta, nagyon megnyert! A turné elején Harlow és Zane alig bírtak egymás mellett megmaradni, annak ellenére, hogy a színpadon szerintem már megvolt a kémia köztük – hiába volt csak megjátszva minden. Egyszerűen imádtam ezt a macska egér játékot kettejük kapcsolatában. Nem csak Harlow, de a végére már én is majd’ beleőrültem, hogy mikor lesz egy halvány jele is annak, hogy a szőrös szívű, szerelmet elítélő Zane is viszonozni fogja az érzelmeit. Imádtam kettejük közös pillanatait, amikor például Zane elvitte a lányt egy turnén kívüli programra, vagy amikor ketten vacsoráztak a tetőn megnyílva kicsit egymásnak. Az utazás végeztével már csak egy kérdés maradt hátra nekem, hogy mi lesz a kapcsolatuk vége, és hogyan tovább. Kicsit ott mérges is voltam az alakulása miatt. De végül az utolsó fejezet ellensúlyozott. Nagyon tetszett, hogy az utolsó pillanatig húzta Zane a vallomását, amit egy nagyobb csavarral meg is fejelt, csak hogy teljes legyen az élmény.

„Van valami abban, ahogy Zane, ez a befolyásos üzletember melegítőben ül, és egy Scooby Doo-s színezőt színez, amitől elolvad a szívem.”


Összességében a könyv nem okozott nekem nagy izgalmat, hiszen előre sejthető ennek is a vége, mint az összes hasonló történetnek. Szerintem a szerethető karakterek adtak hozzá az élményhez. Harlow nem egy tökéletes főszereplő, modell munkája hamar leáldozott, és próbálja magát kihúzni a csávából. Végül pont ott talál megoldást, ahol nem számított rá. Zane fennhangon hirdeti a könyv elejétől fogva, hogy a szerelem szívás, és ahogy derültek ki róla információk, nem volt annyira meglepő, miért gondolta ezt. Szépen, lassan nyílt meg mindig csak egy kicsit a lánynak, ezáltal jobban meg lehetett ismerni a komor, üzletet előnyben részesítő vállalkozót. Nekem kellemes élmény volt a könyvet olvasni, jó kis kikapcsolódást nyújtott. Éppen csak annyit, amire számítottam. Ezért bátran tudom ajánlani annak, aki egy hasonló könyvet keres.

F.

K. Bromberg: Faking ig – Megjátszott szerelem
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Kiadás éve: 2021.
376 oldal

Milyen szerelmet érdemelsz?

Zane Phillips összetévesztett azzal, aki a kutyáját szokta sétáltatni. Nem is kéne, hogy meglepjen, hogy egy férfi, akinek az öltönye is többe kerül, mint nekem egyhavi lakbérem, azt feltételezte, hogy az ő szolgálatára vagyok ott.

Hogy mi ebben a jó? Az, hogy rendesen helyre tettem. És mi a rossz?

Az, hogy lekéstem miatta az állásinterjúmat.

Aztán kiderült róla, hogy egy kőgazdag ausztrál vállalkozó, és hogy ki akar engesztelni, amiért elszúrta nekem azt az interjút. Igen, szédítően jó pasi, ugyanakkor egy arrogáns seggfej is…

Úgyhogy kösz, de nem kérek belőle.

Végül miért szelem át keresztbe-kasul az országot – és miért osztozom az ágyon – azzal a fickóval, akit ki nem állhatok? És miért izzik fel közöttünk a szenvedély?

Ha nem vigyázok, még a végén tényleg elhiszem, hogy a tündérmesék valóra válhatnak?

Kapcsolj ki és töltődj fel hőseink történetével!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése