2019. március 4., hétfő

Egy hónapig kívántam... - könyvértékelés

Vi Keeland munkásságával tavaly találkoztam, amikor is egy rendelés során random kiválasztottam A beosztott című könyvét. Olvasás közben egyszerűen imádtam, csak úgy faltam, és biztos voltam benne, hogy nem az lesz az utolsó olvasmányom az írónőtől. Ekkortájt jelent meg egy új regénye, Órákon át kívánlak címen. A karácsonyi ajándékutalványok közül egyiket erre is beváltottam, szóval alig vártam, hogy olvashassam.


A borító – amelynek van egy másik verziója is, de szerintem azt cserélték le a végül megjelent fedlapra – illik az egészhez, és tetszik ez a lila tematika, amit megragadtak. Ettől függetlenül amerikai borítós könyvet a nép elé, a férfi alak megfogott rajta! 


Az előző könyvben megszokott séma szerint haladt a történet, mondhatni majdnem ugyanazt olvastam, csak más köntösben. Ugyanúgy a bárban találkoztak az írónőnél ez a bár valami fétis lehet?, aztán ugyanúgy nem akartak egymásnak bedőlni, de végül beadták a derekukat. De azért tartogatott meglepetéseket Rachel és West professzor története.

Rachel egy bárban fut össze véletlenül a jó képű egyetemi tanárral, ahol egy tévedés során jól leteremti. Másnap viszont kellemetlenül szembesül a ténnyel, hogy leendő konzulensét szidta le jogtalanul. A viharos kapcsolatukban lefektettek pár szabályt, majd egyre jobban nem tudtak parancsolni vágyaiknak, így tilosban járva elkezdték a kis kérész életű románcukat. Hiszen ahogy az elkezdődött, mondhatni úgy is ért véget. De nem szaladok így előre.

A mű címe alapján én egy erősen szexuálisan túlfűtött regényre számítottam. Nyilván, ez is megjelent benne, ám ennél sokkal többről volt szó. Az erotika egy kellemes „fűszere” volt az egésznek, hiszen nagyobb hangsúlyt kapott a kettejük közötti vágyódás, valamint a karakterek múltjának emésztése. Mint ahogy A beosztottban volt, itt is a női főszereplő szemszögéből kap az olvasó többet. Caine fejezetei javarészt a múltba való visszatekintések, amik nyomán én teljesen más fordulatra számítottam, mint ahogy az végül alakult. A műben több érdekesség is előfordul, mint például Caine múltjában a „pap szál”, vagy akár a zeneterápiás megjelenítés, ami szerintem egy üdítő folt volt, hiszen nem épp megszokott témák ezek. A zenei szála az egésznek azért is fogott meg, mert végre nem irodalmat, vagy bármi ehhez hasonlót tanult Rachel az egyetemen, ahogy ilyen regényekben szokott lenni.

Összességében én egy kicsit többet vártam ettől a könyvtől. Igazság szerint nem tudom megfogalmazni, miért, de nekem kicsit döcögős volt az egész. Lehet azért is, mert elég sűrű időszakomban olvastam, elég sokat kellett rohangásznom, így kissé háttérbe is szorult az olvasás. De nem volt rossz a regény, szóval egy próbát azért megér. Nem vagyunk egyformák amúgy sem.

F.

Vi Keeland: Órákon át kívánlak
Beautiful mistake
Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2018.
350. oldal

Alatta fogok dolgozni. Remélem, nemcsak a katedrán, hanem az ágyban is!

Caine Westtel egy bárban futottam össze. Észrevette, hogy mogorva tekintettel méregetem, és azt hitte, hogy fel akarom szedni. De hamar helyre tettem, és megmondtam neki, hogy egy önimádó seggfej. Ez az elbűvölő külsejű szemétláda ugyanis meghívta vacsorázni a legjobb barátnőmet és az ágyába csalta – csak elfelejtette közölni, hogy nős.
Akkor kezdett igazán bizseregni a tenyerem, amikor az az önelégült mosoly megjelent azon a tökéletes metszésű arcán, miután kiosztottam. Csakhogy kiderült, hogy nem a megfelelő fickó hordtam le a tirádáimmal. Hoppá!
Megszégyenültem húztam el a bárból, bocsánatkérés nélkül. De tudtam, hogy úgysem botlom bele még egyszer az életben. Ebben a hitben ringattam magam… míg másnap be nem mentem az egyetemre.
Üdvözlöm, West professzor, az új oktatási asszisztense vagyok! Ön alatt fogok dolgozni… Bár nem lehet rossz dolog az sem, ha ezt szó szerint értelmezzük. West professzor alatt lenni igazán izgalmas élmény lehet.

Vi Keeland #1 New York Times és USA Today bestsellerszerző, már több mint 20 országban adták ki a regényeit, melyek több millió példányban keltek el. A hatalmas nemzetközi sikerek után Vi Keeland romantikus-erotikus írásait végre a magyar olvasók is megismerhetik.

„Tüzes, szexi és szédületes, ráadásul csupa érzelem.” – Aestas book blog
„Imádtam Cain és Rachel szerelmi történetét.” – Alba and her secrets

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése