2018. november 18., vasárnap

(Megkésett) Kellemes őszi idő - novemberi BookTag

Sziasztok!

Ismét eltűntem egy kisebb időre, utolsó olvasmányom óta nem is igazán nyúltam könyvhöz. Sajnos mondhatjuk, hogy ez a 2018-as év nem nekem lett kitalálva... Történtek olyan dolgok idén szép számmal, amik miatt minden háttérbe szorult, és tudom, hogy ezt már sokadjára írom indokként. Sajnos ez van, de most már igyekszem visszajönni ide is.

Jelenleg egy viszonylag régebbi könyvet olvasok, amivel valahogy mindig szemeztem, de csak most jutottam el addig, hogy beszerezzem és neki is lássak. Szerintem annak értékelésével nem sokára jövök, hiszen nem beszélünk hosszú terjedelmű könyvről.

De most jelentkezek egy újabb BookTag-gel, hiszen a hónapban még nem hoztam el. Sokat szoktam Molyon böngészni a BookTag zónát, ahol nagyon sok blogger, vagy éppen lelkes olvasó osztja meg a válaszait. Itt találtam múltkoriban egy érdekes kérdés sort, de sajnos nem mentettem le, így most, hogy leültem ehhez a poszthoz, persze hogy már nem leltem meg... Helyette hoztam egy kellemes őszi időhöz kapcsolódó kérdezz-felelek dolgot. Igen, tudom, most már keményen jön a tél, de valljuk be, nem mostanában volt ennyire enyhe ősz amit én nem bántam, de azért nem volt normális időjárás októberhez mérten.

1. Kényelmes pulóver - Végre elég hideg van a meleg ruhák viseléséhez. Melyik könyv képes felmelegíteni?
Lakatos Levente - Szigor 2. Annyira nagyon imádtam Liza és Igor szerelmes kis jeleneteit. Azok a kalandozások Rodoszon, vagy épp, amikor Igor szerelmet vallott Lizának a véletlenszerűen esküvői segédkezésük alatt. Ahw. ♥ 

2. Őszi viharok - A szél süvít, és az eső esik. Mi a kedvenc könyved vagy műfajod az esős napokra?
Nem vagyok válogatós, ha esik, ha fúj, ha süt a Nap, mindig épp azt olvasom, amihez kedvem van.

3. Hűvös levegő - Ki a legmenőbb szereplő, akivel helyet cserélnél?
Fú, mindenképp valamelyik badass csajszi szereplővel. Katniss Everdeen bőrébe szívesen bújnék, és lennék harcos amazon az Éhezők viadala utópisztikus világában. Vagy lennék Fényes Laura, Lakatos Levente Dr. Lengyel sorozatának könyveiből. A nyomozónő is elég bevállalós szerintem nem csak munkája miatt meg én is nyomozgatnék szívesen.

4. Forró almabor - Melyik alulértékelt könyvből szeretnéd, hogy a következő szenzáció legyen?
Ez a kérdés megfogott. Általában én felkapottabb, aktuálisan megjelent könyveket olvasok. Esetleg pár, régebbi olvasmányt mondanám ide, mondjuk a Nyugalom tengerét tudom, sokat emlegetem, vagy Réti Lászlótól a Parfümőr? Bár annak anno szerintem volt elegendő marketing megjelenése.

5. Kabát, sál és kesztyű - Az idő hidegre fordul, és ideje felöltözni. Melyik a legzavaróbb borító, amit elrejtenél a nyilvánosság elől?
Nekem általában a borító úgy számít, hogy tudok-e párhuzamot vonni a külcsín és a beltartalom közt. Nem igazán mondanám azt, hogy olvastam már olyan könyvet, aminek a borítóját elrejteném. Ennek ellenére biztosan vannak csúnyácska borítóval megáldott könyvek.

6. Sütőtök - Melyik a kedvenc őszi ételed és italod?
Hát nem, nem a sütőtök oviban túl sok volt a repeta. Nálam az ősz egyenlő a sült gesztenyével!! Ital pedig forrócsoki természetesen! Valamint klasszik forralt bor, tea, és az új kedvencem, a puncs barátnőmmel istenieket csinálunk, de tényleg. Egyébként ezeknek a tipikus őszi vásárokban van meg az igazi érzése. Félig megfagyva, hatalmas sálba bugyolálva szürcsölgetni, miközben valaki a vesédbe könyököl. Legjobb!

Most már keményen jönnek a hideg idők, a tél, meg a karácsony. Úgyhogy készüljetek fel sok könyvvel, hiszen ilyenkor jó bekuckózni, meleg teával meg a kedvenc regényeddel! Szerintem én is ezt fogom tenni. Nemsokára érkezem az új posztokkal!

F.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése