2015. április 2., csütörtök

Egy kis személyes

Kedves Olvasóim!

Elsősorban szeretném megköszönni a kezdeti sok oldal megjelenítést (közel 300), valamint a posztok látogatottságát - a legnagyobb látogatottságú poszt a FSOG film "kritikám" lett! Nagyon boldog voltam, hiszen csak úgy nekivágtam ennek a projektnek, nem gondoltam volna, hogy egy kis sikerélményem is fog születni ezzel kapcsolatban. 

Szóval köszönöm mindenkinek az érdeklődést, és olvasást! :)

Tudom, hogy másfél hónapja nem volt semmi aktivitásom itt, amit nagyon sajnálok én is. Mostanában minden összejött, eléggé elfoglalt is vagyok, szóval nem igazán volt időm semmire sem. Olvasni is nagyon keveset olvastam. Szeptember óta hever a polcomon félben hagyva egy könyv, amit még mindig nem fejeztem be - lehet a témája az oka, de ha esetleg meggyürkőzöm vele, akkor majd egy posztban írok bővebben erről. Karácsonyra három könyvet kaptam, amiből egyet olvastam csak el. Közben a film miatt végigolvastam a két Ötven árnyalat részt, de akkor is van még 3 könyvem legalább, amit szeretnék elkezdeni. Meg még egy sorozat első két részét újraolvasni, beszerezni az utolsó részét, stb. Terveim vannak bőven, de közelegnek a vizsgáim is, szóval nem tudom még mi és hogyan fog végbe menni.

De már íródik az új értékelés, úgyhogy türelem! :D

Gondoltam adok valami életjelet az elmúlt másfél hónapnyi csend után. Lecseréltem a blog kinézetét is. Az új háttérből akadt egy kis problémám pár posztnál, ugyanis néhány szövegrészlethez tartozik egy fehér háttér, ami most a lila háttérszínen láthatóvá vált. Dolgozom a hibán, mert nem igazán tetszenek így a hibás posztok.

Még egyszer köszönöm a (számomra) sok poszt olvasást meg látogatást!

Love u all

F.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése